Земля, продажа земли, земельные участки, аренда земли, сдача земли, земельные вопросы, форум по земле, земельный форум, земля в Киеве, земля в Украине
Квартиры посуточно


Расширенный поиск
Главная
Добавить объявление
Продажа земли
Покупка земли
Земля с недвижимостью
Заказать поиск земли
Календарь мероприятий
Земельный форум NEW!!!

Пользователям

E-mail

Пароль



Рассылка объявлений

Подписаться по e-mail


Сервис предоставляет www.subscribe.ru


Вниманию продавцов земли!

Если у вас есть на продажу земельный участок и вы хотите его продать как можно скорее, тогда присылайте подробное описание, фотографии, план, акт земельного участка на e-mail info@zemli.com.ua. Будем рады помочь.


Статистика портала

Объявлений в базе: 61556
Сегодня добавлено: 0
Просмотрено всего: 51087401
Сегодня просмотрено: 16923

Подписчиков рассылки: 92053
Сегодня подписались: 3


Наши партнеры


Главная >> Архив новостей >>

Звернення громадських організацій до Прем’єр-міністра України Миколи Азарова


2010-03-17
Прем’єр-міністру України Азарову М.Я.Шановний Миколо Яновичу!За останні чотири роки ситуація в галузі земельних відносин різко ускладнилася. Через непрофесійне керування Держкомземом України (голова Кулініч О.М.) система органів земельних ресурсів практично повністю вражена корупцією. Так за даними загальнонаціональних досліджень, проведених у 2008 – 2009 роках для порогової програми Корпорації „Виклики тисячоліття”, корупційність при отриманні документів дозвільного характеру на операції з землею в 2009 році зросла до 85 відсотків від загальної кількості. В той же час процедура отримання ліцензій на землевпорядні та землеоціночні роботи вкрай непрозора, а її вимоги прямо порушують чинне законодавство, обмежуючи права суб”єктів підприємницької діяльності. Після введення з 1 січня 2010 року нових Ліцензійних вимог із двох тисяч суб”єктів підприємницької діяльності тільки окремі з них отримали право на продовження роботи.Доведена до абсурду кадрова політика керівництва Держкомзему України, за якої практично недієздатним є центральний апарат Комітету, з 27 регіональних головних управлінь тільки 9 очолюють професійні керівники. В якості промовистого прикладу можна привести Івано-Франківську область, де начальником головного управління та його першим заступником призначено учителів історії, а директором обласного центру державного земельного кадастру – інженера-механіка.За нинішнього керівництва Держкомзему України у Верховній Раді не прийнято жодного законопроекту, який підготовлено цим Комітетом. Вся законотворча робота із земельної політики відбувається виключно у Комітетах Верховної Ради України.Професійна нездатність керівників Держкомзему України яскравим чином проявилась також при підготовці та реалізації резонансної постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.09 р. № 844 „Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України”. В силу неспроможності очильників Комітету комплексно опрацювати нескладну процедуру виготовлення та видачі державних актів, до цієї постанови чотири рази вносилися зміни і доповнення, тричі вносилися зміни до обсягу необхідних для її реалізації коштів. Кошти на її реалізацію було виділено із резервного фонду Кабінету Міністрів в розмірі згідно постанови КМУ від 05.08.2009 року №844 5,9 млд. грн., а потім із внесеними змінами – 507,7 млн. грн., із яких майже 32 млн. грн. використано на виготовлення та відправлення повідомлень громадянам України агітаційних матеріалів.  В підсумку до цього часу видано менше одного мільйона державних актів, в той же час на початку реалізації цієї програми Держкомземом було заявлено, що до 1 січня 2010 року громадянам буде видано всі 6,5 мільйонів державних актів. При цьому, як показали час і практика реалізації зазначеної постанови, людям часто було нанесено більше правової та моральної шкоди, ніж добрі наміри щодо оформлення прав на землю. Зокрема, підготовка технічної документації із землеустрою, виготовлення державних актів у переважній більшості здійснені з порушенням чинного законодавства, що є неприпустимим при виготовленні документів з посвідчення права приватної власності на землю і в майбутньому породить численні судові процеси.В цілому, прийняття вказаної постанови в існуючому варіанті можна пояснити передвиборчою кампанією. Адже власники земельних ділянок згідні були оплачувати вартість технічної документації в розмірі до 300 гривень при умові скорочення термінів виготовлення і видачі державних актів до трьох місяців. Фактично терміни виготовлення і видачі державних актів досягали до трьох років, а вартість до 20 тисяч гривень, при цьому сума хабарів сягала 80% вартості. Сьогодні, наприклад, бланки державних актів продаються структурними підрозділами Держкомзему за 350-500 дол. США за комплект, внесення в базу даних державного земельного кадастру – 150 дол. США при фактичній вартості в 40 гривень. Хабарі беруться за будь-яку довідку, що потребує підпису і печатки органів земельних ресурсів. З метою приховування такого сценарію подій Держкомзем і Уряд вдалися до безпрецедентного та протизаконного кроку – ліквідації державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель та передачі контрольних функцій районним і міським підрозділам комітету. Зрозуміло, що тепер грубі порушення земельного законодавства перетворюються у помилки та невеличкі прорахунки посадовців. Одночасно, протягом 2009 року ще більше ускладнилася ситуація в системі державних підприємств „Науково-дослідні та проектні інститути землеустрою”, що перебувають у сфері управління Держкомзему України. Науковий потенціал інститутів зведений до мінімуму, а діяльність колись потужних інститутів – до діяльності приватних підприємців. Всі роботи системи інститутів землеустрою звелися до примітивних геодезичних вимірювань та виготовлення технічної документації із землеустрою, замість розроблення техніко-економічних обґрунтувань, схем та проектів землеустрою щодо організації раціонального використання та охорони земель сільськогосподарського, природоохоронного та іншого призначення. На сьогодні із 26 інститутів – 15 є збитковими. Ще складніша ситуація в державному підприємстві „Центр державного земельного кадастру”.Разом з цим на рахунках місцевих органів влади залишились не використаними 0,6 млд. грн., передбачених для здійснення заходів з охорони земель. Недолугість політики Держкомзему у цьому напрямку призвело до того, що понад 250 млн. грн.. органи місцевого самоврядування вимушені були в порушення законодавства розмістити на депозитних рахунках у банківських установах.Суспільство та громадські організації, що об’єднали фахівців-землевпорядників, занепокоєні теперішнім станом справ у сфері управління земельними ресурсами, оскільки та перебуває на межі знищення як системи, що призведе до повного хаосу у регулюванні земельно-правових відносин та унеможливить запровадження цивілізованого ринку земель у державі.Враховуючи наведене, просимо Вашого втручання, шановний Миколо Яновичу, в ситуацію, що склалась у цій дуже важливій для економіки країни галузі, оскільки тільки із зміною керівництва Держкомзему України можливі позитивні зміни в пріоритетах державної земельної політики та привнесення додатково в державний бюджет більше 5 млрд. гривень щорічно.Професійні землевпорядники, яких об’єднують громадські організації, готові надати будь-яку підтримку за для якнайшвидшого виведення системи управління земельними ресурсами із кризового стану.Голова Всеукраїнського громадського об’єднання«Спілка землевпорядників України»,доктор економічних наук, професор, член-кореспондент НААНУ,  заслужений працівник сільського господарства   А.М. ТретякГолова Ради Асоціації «Земельна спілка України»,почесний землевпорядник України   М.Н. КалюжнийГолова Всеукраїнського громадської організації «Фонд сприяння захисту земель», почесний землевпорядник України   О.О. Бредіхін    


http://www.zemli.com.ua/arhive/info-3436.html


<<< Предыдущая Следующая >>>


Тип использования

Площадь

Стоимость

Области

Рейтинг-каталог АГЕНТ.com.ua
eXTReMe Tracker
Check Page Ranking Rambler's Top100 Рассылка 'Объявления о продаже земли и коттеджей в Украине'