 NEW!!!
|
|
|
Вниманию продавцов земли!
Если у вас есть на продажу земельный участок и вы хотите его продать как можно скорее, тогда присылайте подробное описание, фотографии, план, акт земельного участка на e-mail info@zemli.com.ua. Будем рады помочь.
|
|
|
Статистика портала
Объявлений в базе: 61556
Сегодня добавлено: 0
Просмотрено всего: 51152040
Сегодня просмотрено: 10394
Подписчиков рассылки: 92058
Сегодня подписались: 1
|
|
|
Главная >> Архив новостей >> |
 |
|
Коментар Земельної спілки України до проекту закону «Про земельні аукціони» 2010-10-22 |
Питання проведення земельних аукціонів з продажу ділянок державної та комунальної власності багато років залишається не врегульованим. Згідно із Земельним кодексом України, торги повинні були відбуватись за процедурою, встановленою законом, а проводити аукціон мають право суб’єкти господарювання, які мають відповідну ліцензію. Оскільки в Україні до теперішнього часу так і не розроблено ліцензійні умови щодо проведення земельних торгів, в державі немає жодного підприємства, яке має юридично незаперечне право на здійснення діяльності з проведення земельних аукціонів.Крім того, відсутність законодавчо визначених засад продажу через аукціони земельних ділянок державної або комунальної власності змусило місцеві органи влади шукати вирішення цієї проблеми в межах своєї компетенції. Багатьма міськими радами було прийнято власні порядки продажу комунальних земель на відкритих торгах. Але, з юридичної точки зору, ці порядки в певній мірі, суперечать нормам чинного законодавства. Таким чином, легітимність усіх земельних аукціонів, проведених в Україні за весь період здійснення земельної реформи, є достатньо сумнівною. Але об’єктивна необхідність продавати у власність або надавати в оренду державні та комунальні землі змушує владу закривати очі на певну невідповідність закону процедури продажу земель через аукціони. І це є великою проблемою, оскільки така ситуація несе в собі значні ризики – юридичні, економічні, політичні, особисті – для усіх сторін торгів з продажу земельних ділянок державної або комунальної власності. Уряд намагався частково вирішити цю проблему, ще на весні ц.р. доручивши Держкомзему підготувати Порядок продажу у 2010 році земельних ділянок несільськогосподарського призначення на земельних торгах, та ініціював зміни до Земельного кодексу України щодо тимчасового віднесення до компетенції Кабінету Міністрів права визначення порядку проведення торгів. Але тодішнє керівництво Держкомзему не квапилось виконувати доручення Уряду і надало проект документу лише у серпні. Якість цього документу, як і інших нормативних актів, розроблених Держкомземом під час головування у ньому О. Кулініча, була вкрай низькою. Крім того, проект Порядку проведення торгів містив у собі величезну кількість корупційних ризиків та надавав Держкомзему невиправдано великі повноваження. Це змусило фахівців Кабінету Міністрів за участю спеціалістів інших установ суттєво доопрацювати проект Порядку проведення торгів. Але на це пішов час, і постанова про затвердження порядку була прийнята Урядом лише у середині вересня.Тим не менш, урядова постанова не вирішила більшість проблемних питань проведення земельних торгів, тому прийняття окремого закону є актуальним і вкрай необхідним.Земельною спілкою України розглянуто запропонований для обговорення Держкомземом проект закону «Про земельні аукціони».На думку Земельної спілки України, встановлення процедури проведення земельних торгів окремим законом є доцільним, оскільки дозволить звільнити майбутній закон про ринок земель від опису технічних моментів організації та проведення торгів, що, в свою чергу, пришвидшить прийняття закону про ринок земель.Асоціація в цілому схвалює запропонований Держкомземом проект закону, маючи лише зауваження щодо п. 2 статі 6, який визначає, що комісію з відбору земельних ділянок для продажу на торгах очолює представник територіального органу Держкомзему. Асоціація вважає, що буде логічніше, якщо цю комісію буде очолювати представник організаторів торгів – місцевої ради, або місцевої держадміністрації. Крім того, є інший спосіб вирішення цього питання. Законопроект передбачає, що Положення про комісію і порядок її роботи визначається Кабінетом Міністрів України. Земельна спілка України пропонує визначити посаду керівника комісії у Положенні про комісію, яке затверджується Урядом. Таким чином, якщо виявиться, що такий формат роботи комісії буде невдалим, залишається можливість більш оперативного внесення змін в порядок роботи комісії.Зауваження та пропозиції Земельної спілки України щодо проекту закону «Про земельні аукціони» направлено до Державного комітету України із земельних ресурсів.Земельна спілка України
|
|
http://www.zemli.com.ua/arhive/info-3727.html |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тип использования
Площадь
Стоимость
Области
|
|